16 февруари, 2015

Празни опаковки 2






































1. La Roche Posay Hydreane Light - овлажняващ крем за лице за нормална/комбинирана чувствителна кожа. Ползвах го миналата пролет, докато бях бременна, открих празната опаковка скоро в несесера, с който бях в болницата за раждането. Приятно овлажняващо кремче, подходящо за моята кожа в топлото време, нямах мазното усещане по лицето, което имам с повечето кремове. Попива добре, с лека, нежна и немазна текстура. Определено бих го купила пак.
2. Yes to Carrots Lip Butter Mint - балсам за устни. Мазен и подхранващ, добре ми беше през зимата. Мисля, че вече не се предлага обаче.
3. Avon Planet Spa Bali Botanica Body Scrub - скраб за тяло. Това ми е втора опаковка от този скраб, има уникален аромат на зряла, сочна диня. Като скраб е средна работа, купувам го единствено заради миризмата, която е пристрастяваща.
4. Lush Herbalism - почистващ продукт за лице. От магазина ми го препоръчаха за комбинирана кожа. Почиства нежно, без да изсушава кожата, не съм пробвала дали се справя с грим. Определено бих си го взела отново. Този обаче изхвърлям наполовина, защото му мина срокът на годност - 3 месеца от датата на производство, трябва да се ползва ежедневно и бързо, но аз имам много подобни продукти и обиновено ги редувам.
5. Lush Buche de Noel - още един почистващ продукт за лице, лимитиран. Съдържа цели сушени червени боровинки и водорасло нори. Лек и нежен, предполагам, че е подходящ за всички кожи. Мирише страхотно на Коледен сладкиш с ром. Не се справи с грим при мен.
6. Refan Pomegranate & Papaya Sugar Body Scrub - захарен ексфолиант за тяло. Той наистина е със захар. Страхотен ексфолиант за мен, обичам едрите частици на захарта, напоена с маслата. Оставя усещане за добре изтъркана кожа, а това аз очаквам от ексфолиантите за тяло. Определено бих взела и други от тази серия.
7. И нещо, на което нямам снимка, понеже се продава на парче и няма опаковка - Lush You Snap the Whip - ексфолиант и масло за тяло в едно. Като цяло ми харесва комбинацията на масло за тяло и ексфолиант в едно. Недостатъкът на този продукт е, че много цапа под душа, ама наистина много (почти черен е на цвят) и е много неикономичен и свършва за няколко ползвания. Взела съм си друг подобен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар