25 септември, 2015

Good Box септември 2015

Дойде! Хубавата кутийка за септември е вече при мен. Нека видим какво има:



















Най-отгоре ме посреща картичка на фондация "Една от 8", това е фондацията на Нана Гладуиш в подкрепа на жените с рак на гърдата. Good box дарява по 1лв. от приходите от всяка една кутия за м. септември на фондацията. Дано споделят колко кутии са били поръчани, може всеки месец да се дарява за различни каузи.





















И съдържанието на кутията:




































1. Koh Libre Young Coconut, 250мл - кокосова вода от млад, зелен кокосов орех. Доста сладка е за моя вкус, без парченца кокос.
2. Roo Bar Cacao Nibs, 30гр. - суров био десерт с какао, това е един от любимите ми Roo Bar, напоследък доста често ги купувам в големи количества. Много ми харесват!
3. Nordics четка за зъби - био-разградима бамбукова четка за зъби, влакната са изтънени по краищата, за да почистват под венците. Направени са от висококачествен рециклиран, BPA-free (моя бел. - или на български - без бисфенол А) найлон и са обработени с въглен Binchotan, който помага за избелване (преписвам от листовката) и т.н. Малко ми е странно да имам дървена четка за зъби, но естествено ще се използва по предназначение.
4. Healthy Oils ексфолиант за лице и тяло от ядка на праскова, 27гр. - доколкото виждам от съдържанието това са стрити на прах ядки. Обичам всякакви ексфолианти за лице и тяло, така че с интерес ще пробвам и този.
5.  Go Home био лосион за ръце и тяло fresh melon, 30мл - малка опаковка, удобна за пътуване. 
6. Перуански физалис (инка бери) от ферма Versol, 30гр. - не съм се срещала толкова отблизо с физалиса и нищо не знам за него, честно казано. Скоро гледах по ТВ, че плодчето може да се хапва и прилича на домат по вкус. Значи ще бъде изяден най-вероятно. :)
7. Armina Bio масло от био сусам, 50мл - 100% студено пресовано масло от сусам, може да се използва директно за масаж или в комбинация с етерични масла. Аз бих потърсила дали има и други приложения. Приемам идеи! :) Също така отново има код за отстъпка от 10% при покупка от www.arminabio.bg - "ARMINABIO"
8. Clipper разтворимо кафе арабика, 2гр. - една доза разтворимо био кафе
9. Rhamnia Bynata дневен крем за лице с облепиха, 2 мости х 3мл - крем за лице, хидратиращ и подхранващ, подходящ за нормална и суха кожа. Продуктите на Rhamnia Bynata са били и в Prettybox, но не съм имала възможност да ги пробвам.
10. Taoasis мокра кърпичка от Еко маг - импрегнирана със 100% натурални и етерични масла от лавандула и лимон (от листовката). Също така в листовката към тази мостра може да се запознаете с проекта на немската фирма TAOASIS "Ароматерапия в класната стая" (от 2005г.). Лично за мен (и като майка на бъдещи ученици) ми беше полезно за науча и за това. Има и код за отстъпка от 10% при покупка от www.ekomag.bg - "Училище"

Кутията много ми харесва и този път. Всъщност винаги е било така, явно това е моят тип кутии. Направих отново тримесечен абонамент, за да знам, че ще я получавам и не трябва всеки месец да поръчвам. Обмислям и по-голям абонамент за след това, но това зависи от екипа на Goodbox, да успеят да задържат вниманието на потребителите. :) Хубав ден!

2 коментара:

  1. Определено е добра кутията, забелязвам че процента на козметика се повишава, но е хубаво че има и други продукти, по-интересно е така :) Аз съм много доволна от четката за зъби на Nordics, ето моята публикация http://ecocosmetics.blogspot.bg/2015/03/norte-eco-friendly-bamboo-toothbrush.html И на Rhamnia Bynata са хубави продуктите, а комплекта за пътуване Go and Home търпеливо чака да го тествам, та ако бях поръчала кутията пак щеше да е оползотворена до край като първата GoodBox

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ще използвам всичко от кутиите досега, което не ми се е случвало с изцяло козметичните кутии. Доволна съм! :)

      Изтриване