29 юни, 2015

Празни опаковки 3

































1. Estee Lauder Advanced Night Repair, 30мл - серум за лице. Исках да пробвам козметиката за лице на Estee Lauder и какво по-логично да избера от може би най-известния им продукт. Е, най-накрая и аз изпробвах този серум. Всъщност първият серум, който използвам, и то до край.
30мл ги използвах около 3 месеца, сутрин и/или вечер. Има много ревюта за него, така че няма да описвам много, но то и нямам много за споделяне. Видим ефект при мен нямаше, така че ще си мисля, че е действал по някакъв начин за в бъдеще. :) Иначе много лека, приятна текстура, като течен гел, ако мога така да се изразя. Бързо попива, оставя приятно усещане на кожата. Аз съм много капризна на продукти за лице, не обичам усещането за мазнота и тежест, което ми оставят почти всички кремове. А кожата ми дори не е мазна, по-скоро смесена - нормална към суха по бузите и по-мазна в Т зоната. Предпочитам леки, нежни гелообразни продукти, които да попиват бързо. Този много ми допадна в това отношение. Серумът, ако имам възможност, бих си купила отново.
2. Lancome Bi-facil, 30мл - двуфазен дегримьор за очи, още един популярен продукт. Беше в сет със спирала и така имах възможност да го пробвам. Също ми е първи подобен продукт и не мога да направя сравнение. Почиства добре спирала, не ми дразнеше очите, след това обаче оставя един мазен филм и аз лично имах нужда да го отмия хубаво.
3. Lancome Hypnose Drama Mascara - тук нямах много време за ползване, защото я отворих и забравих за нея и после вече беше изсъхнала тотално. Не ми допадна много, много напластяваше и не разделяше добре миглите при мен. Не знам дали бих повторила, по-скоро не. Но понеже си взех 2 за цената на 1, имам още една, която е някъде из къщи, та ако се появи, ще я пробвам пак.
4. Lancome Hypnose Star Mascara - в мини размер. Много ми хареса, правеше хубав обем, разделяше добре миглите. Използвах я до край. За съжаление със спиралата в реален размер не се разбрахме, много ми сплескваше миглите и нямаше този хубав обем.
5. Bioderma Sensibio H2O, 250мл. - мицеларна вода, отново много популярен продукт. Няма да повтарям хубавите отзиви. Добре почиства грим и лице. Имам още една опаковка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар