06 март, 2016

Празни опаковки 5

В този пост се разделям с няколко доста добри продукти, но и които хвърлям (почти) цели по стечение на обстоятелствата.






1. Shiseido Ibuki Purifying Cleanser, 125мл. - изключително добър ексфолиант, с фини частички, които се усещат тук-там, но в никакъв случай дразнещи кожата, текстурата малко ми прилича на крема за бръснене на баща ми от едно време. Подходящ за комбинирана към мазна кожа според мен, при мен след едно известно време на ползване започна да опъва след измиване по бузите, дори и през лятото. Направо ме е срам да кажа кога го купих (когато всъщност серията дойде в България)... И го хвърлям почти наполовина пълен. Просто е адски икономичен, ползвах количество колкото грахово зърно за измиване на лицето, дори и при почистване на грим, с което се справи чудесно (не съм пробвала водоустойчив), но просто покрай другите продукти за почистване на лицето, които ползвам, на този все по-рядко започна да му идва редът. Заради това леко изсушаване, което споменах по-горе. Мисля, че кожата ми се промени и вече не е толкова мазна, колкото беше, когато купих този продукт. Спомням си, че в началото го ползвах 2-3 пъти седмично, после по веднъж, после спрях. Точно този не бих взела отново, но с удоволствие бих пробвала другия продукт от серията - Ibuki Gentle Cleanser. А, другото хубаво, освен че е адски икономичен (при мен) е, че е и 125мл, което е повече от стандартните 50мл/100мл. Също така на вид и на мирис няма вид на развален, но понеже наистина не си спомням кога го отворих, се разделяме.
2. Phytocode лосион за почистване на грим от очите, 60мл. - страшно очарована съм от този продукт! Почиства чудесно, лесно и бързо и в никакъв не дразни очите ми, както се случи с пробите на двуфазните Lancome и Clinique. Току-що свърши и трябва веднага да разбера откъде да си взема голяма опаковка! Благодарение на Goodbox за месец август открих това бижу.
3. Bilka Rosa Damascena, гел за околоочен контур, 25мл - това ми се падна в една Пинкс кутия и съм много доволна, че имах възможността да пробвам този гел. Изключително лек, действа много освежаващо при нанасяне около очите, усещах леко стягане, което се надявам да значи, че върши някаква работа.
4. Clarins Instant Definition Mascara, 7мл. мини - нещо не останах доволна от тази спирала, а и много бързо изсъхна, добре, че беше мини.
5. Juvena Clarifying Cleansing Foam, 100мл. - почистваща пяна за лице от серията Pure Cleansing. Това пък е от кутия PrettyBox. Също много добър продукт, но го бях позабравила в шкафа и много бързо се е развалил, тук си имаше промяна на вида и има неприятна миризма. Подходящ за комбинирана към мазна кожа (според мен), с нежни частички и добре почистващо действие, но пак леко ми изсушаваше бузите. Малко ми е жал, че се развали.
6. Go&Home лосион за ръце и тяло, пъпеш, 30мл. - това е от Goodbox септември. :) Хвърлям го, защото виждам, че е годен до 12.2015, което мина преди няколко месеца и не искам да го ползвам. Нямам мнение, защото не съм го пробвала, бях го оставила за път, но не му било писано явно.

А, да, разделих се и с пълна бутилчица Caudalie Beauty Elixir, 30мл, защото детето я строши вчера. Тъкмо започнах да харесвам миризмата. Поръчах си нов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар