27 август, 2016

Празни опаковки 6

Малка порцийка празни опаковки, които приключих преди повече от месец, но сега успявам да напиша отзив за тях.






























1. GLAMGLOW Powercleanse Daily Dual, 150мл - почистващ продукт за лице, за всеки тип кожа 2 в 1 (2 х 75мл). Имах късмета да го получа, още когато излезе в САЩ, и си го ползвах с внимание. Много симпатична, луксозна дори опаковка, типична за продуктите на GlamGlow. Мирише уникално на зелена ябълка, предполагам, че това е и миризмата на зелената им маска. Това е първият ми продукт на бранда и бях очарована, въпреки високата му цена (за това, което представлява и прави). Интересното е, че е разделен на 2 резервоара - един с олио и един с mud (на български не намирам подходящата дума за това), всеки с помпичка и така може да се регулира по колко да се сложи от всяка съставка. На опаковката е описан начин на ползване, който според мен не е никак икономичен. Аз го ползвах на мокро лице и слагах по 2 помпи, напълно достатъчни за мен, като почиства добре и грим - пудра, бб крем. Предполагам, че за по-тежък грим, ще е добре да се сложи повече от олиото при почистване. Доволна съм от продукта, макар да оставам с мнението, че е глезотийка. Бих пробвала обаче и синия вариант, просто ми е любопитно.
2. La Roche Posay Lipikar Gel Lavant, 200мл - много нежен душ гел, от който вече ползваме голямата опаковка от 750мл. Подходящ за деца, коса, лице, тяло и деликатни зони, изобщо подходящ за всичко и всички.
3. Apivita Eco-bio Baby & Kids, Hair & Body Wash Calendula & Honey, 200мл - още един душ гел, за деца, с невен и мед. Доста неикономичен предвид цената, ухаеше приятно на невен и до там.
4. Garnier Mineral Ultra Dry Roll On, 50мл - харесва ми, че са без алкохол и парабени. Общо взето след тази опаковка използвах още няколко от серията, еднакви са ми, без да са някакво чудо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар