16 декември, 2015

Good Box декември 2015

Да! Тя е тук и още като видях червената празнична хартия, която се подаваше малко от кутията, имах чувството за нещо много хубаво. :)


Ето какво са ни подготвили от Goodbox този месец:
1. Kombucha Life Cinnamon, 330мл. - газирана напитка, с която се срещаме за втори път в Goodbox (първият път беше през август). Този път ми се падна с канела. Ароматът на канела е почти доловим, поне за мен. Пак казвам, че не обичам газирано, но ще си я изпия с нагласата, че е нещо полезно и интересно.
2. Sante Shower Gel Lemon Fresh, 200мл. - това е разкритият продукт, душ гел, с папая и лимон за мен. Отворих го, основно, за да усетя аромата -  много наситен лимон!
3. Био зимна меденка с джинджифил и меласа,  60гр. - от Курабийница, меденка във формата на човече.
4. Avia българска сиво-зелена хума, 100гр. - заглавието казва всичко. Досега не съм ползвала хума и ще ми е интересно да я пробвам, най-вероятно като маска за лице.
5. Rawlly Cherry RAWbot, ок. 20гр - сурова вафла! с череши, много странно на пръв поглед, но и много приятно на първа хапка. Като вид напомня на едни сладки - платка и отгоре малко желе, покрито със слой шоколад. Но като съставки е далеч по-малко и далеч по-добро - сушени череши, сливи и фурми, елда, лешник, какао на прах и какаово масло.
6. Verve the Ginger Teas - 3бр х 2гр. - 3 различни пакетчета джинджифилов чай - зелен чай, с билки и с канела. На няколко пъти попадах на реклами на този чай и съм любопитна какво представлява. Българско производство!
7. Морава балсам за устни, 10мл. - 100% натурален, ръчно направен мехлем за устни. Определено ще влезе в употреба.
8. Demeter био разтворимо кафе от зърнени култури, 2,5гр. - 1 доза заместител на кафе, от ръж, цикория, жълъди и смокини.
9. Phytocode Healthy Hair Passionflower & Argan Oil, 10гр. - мостра на нежен шампоан за всеки тип коса и чувствителен скалп от Phytocode.
Вътре ще откриете и листовки с информация за продуктите и произодителите, представени в кутията, както и също код за отстъпка от Verve Ginger Teas, информация за Коледното чувалче на Армина био.
И една шишарка с панделка - готова за закачане на елхата. :)
Изключително доволна съм от кутията! А вие какво мислите?

Допълвам малко - ако може, нещо солено за следващата кутия? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар